Matematyka
Bycie nauczycielem to dla mnie co艣 naturalnego – przecie偶 zawsze by艂em dobry w robieniu matematycznych sztuczek! Wyb贸r tej drogi zawodowej by艂 prostszy ni偶 z艂o偶one r贸wnanie kwadratowe. Moim celem jest udowodnienie, 偶e matematyka, kt贸ra cz臋sto budzi groz臋, mo偶e by膰 tak przyjemna jak pyszne ciastko, o ile stworzy si臋 odpowiednie warunki. Pr贸buj臋 wi臋c stworzy膰 t臋 magiczn膮 mieszank臋 dla moich uczni贸w, wymagaj膮c od siebie nie tylko matematycznych zdolno艣ci, ale te偶 dawki cierpliwo艣ci, kt贸rej uwa偶am, 偶e mam a偶 nadmiar dla m艂odych umys艂贸w. Najwi臋ksz膮 rado艣膰 sprawia mi widok o艣wietlonych twarzy moich uczni贸w, kiedy wreszcie dochodz膮 do sedna matematycznej zagadki. Naszym celem jest porzucenie etapu „czego nie rozumiesz? Wszystkiego”, wi臋c niech strach przed matematyk膮 spoczywa w spokoju. Gdy mam woln膮 chwil臋, lubi臋 wyrwa膰 si臋 na powietrze i oddycha膰 g艂臋boko podczas biegania. Zawody biegowe i maratony stanowi膮 dla mnie idealn膮 ucieczk臋 od szkolnych zada艅. Bo przecie偶 m贸zg potrzebuje r贸wnie偶 tlenu, prawda?
e-mail: pawel.ostrowski@infotech.edu.pl