U艂atwienia dost臋pu

Technikum Infotech

Nie czekaj, rewolucja technologiczna ju偶 trwa!

Tomasz Buczkowicz, tomasz.buczkowicz@infotech.edu.pl, 798 218 368

Sylwia Korbut, sylwia.korbut@infotech.edu.pl, 798 813 731

Osobisty asystent AI

2000 z艂
ca艂y kurs
  • Trener Tomasz Buczkowicz
  • 3 godziny
  • LICZBA MIEJSC: 20
  • praktyczne zastosowania promptingu w edukacji
  • znaczenia dobrego promptu w interakcji z AI
  • zrozumienie jak AI interpretuje i przetwarza prompty
  • wykorzystanie AI do tworzenia tre艣ci edukacyjnych
  • prompting do personalizacji procesu nauczania

Podstawowe narz臋dzia i aplikacje AI w edukacji

2000 z艂
ca艂y kurs
  • Trener Kamil Popko
  • 3 godziny
  • LICZBA MIEJSC: 20
  • uczenie maszynowe, g艂臋bokie uczenie, przetwarzanie j臋zyka naturalnego
  • przegl膮d aktualnych trend贸w i przysz艂o艣ciowych perspektyw wykorzystania AI w edukacji
  • potencja艂 AI do personalizacji nauki i wsparcia r贸偶norodnych metod nauczania
  • wykorzystania AI do tworzenia spersonalizowanych 艣cie偶ek edukacyjnych i adaptacyjnych materia艂贸w dydaktycznych

Magia AI

2000 z艂
ca艂y kurs
  • Trener Katarzyna Polak
  • 3 godziny
  • LICZBA MIEJSC: 20
  • b艂yskawiczne tworzenie materia艂贸w wizualnych i video dla ka偶dego oraz kartk贸wki na poczekaniu
  • generatywna sztuczna inteligencja - narz臋dzia do tworzenia materia艂贸w wizualnych oraz video opartych o sztuczn膮 inteligencj臋 (w tym bezp艂atne)
  • specyfika promptowania* z r贸偶nymi narz臋dziami
  • tworzenie pi臋ciominut贸wek w pi臋膰 minut
  • radzenie sobie z halucynacjami, czyli krytyczne my艣lenie w rozmowie z AI

VR w edukacji i terapii

2000 z艂
ca艂y kurs
  • Trener Monika Harasim
  • 3 godziny
  • LICZBA MIEJSC: 12
  • czym jest jest wirtualna rzeczywisto艣膰 (VR)
  • VR w edukacji i rewalidacji
  • VR w pracy z uczniem ze SPE
  • zasady tworzenia scenariuszy VR
  • case study w pracy terapeuty VR
  • zapoznanie z oculusami Meta Quest 2
  • poznanie aplikacji, kt贸re mo偶na wykorzysta膰 w edukacji oraz rewalidacji
  • wskaz贸wki praktyczne jak kupowa膰 aplikacje, udost臋pnia膰, tworzy膰 konta, nagrywa膰 filmy, robi膰 zdj臋cia, transmitowa膰 obraz, tworzy膰 karty prac

Gamifikacja z AI

4 800 z艂
ca艂y kurs
  • Trener Tomasz Buczkowicz
  • 8 godzin
  • LICZBA MIEJSC: 12
  • MODU艁 1 (2h) teoretyczny:

    czym jest gamifikacja

    niezb臋dne elementy ka偶dej gamifikacji

    przyk艂ady prostych i rozbudowanych gamifikacji

    warto艣膰 gamifikacji dla procesu edukacji

    przyk艂adowe narz臋dzia przyspieszaj膮ce tworzenie gamifikacji
  • MODU艁 2 (4h) warsztatowy:

    rozw贸j kreatywno艣ci i poszukiwanie inspiracji

    wykorzystywanie narz臋dzi AI w praktyce (tworzenie tre艣ci, grafiki, film贸w, prezentacji)

    synteza grywalizacji z programem nauczania
  • MODU艁 3 (2h) podsumowuj膮cy:

    dzielenie si臋 inspiracjami

    prezentacja wynik贸w pracy

    ocena grywalno艣ci

Ceny kurs贸w zredukowane dzi臋ki dofinansowaniu ze 艣rodk贸w Fundacji INFOTECH