Nie czekaj, rewolucja technologiczna już trwa!
Tomasz Buczkowicz, tomasz.buczkowicz@infotech.edu.pl, 798 218 368
Sylwia Korbut, sylwia.korbut@infotech.edu.pl, 798 813 731
Osobisty asystent AI
1 200 zł
cały kurs
-
Trener Tomasz Buczkowicz
-
2 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
praktyczne zastosowania promptingu w edukacji
-
znaczenia dobrego promptu w interakcji z AI
-
zrozumienie jak AI interpretuje i przetwarza prompty
-
wykorzystanie AI do tworzenia treści edukacyjnych
-
prompting do personalizacji procesu nauczania
TRENER: Tomasz Grzegorz Buczkowicz, studiował na Uniwersytecie Rzeszowskim i Uniwersytecie Jagiellońskim, nauczyciel, egzaminator maturalny, pasjonat nowoczesnych technologii, nagrodzony nagrodą Ministra Edukacji i Nauki w konkursie Kierunek-Innowacja za projekt gamifikacji w procesie nauczania
*prompting: prompting to proces dawania modelowi sztucznej inteligencji, jak np. GPT, wskazówek lub pytań (promptów), które kierują generowaniem odpowiedzi lub treści przez model. Jest to podstawowy sposób interakcji z AI, pozwalający na uzyskanie specyficznych i celowych wyników.
*prompting: prompting to proces dawania modelowi sztucznej inteligencji, jak np. GPT, wskazówek lub pytań (promptów), które kierują generowaniem odpowiedzi lub treści przez model. Jest to podstawowy sposób interakcji z AI, pozwalający na uzyskanie specyficznych i celowych wyników.
Podstawowe narzędzia i aplikacje AI w edukacji
1 800 zł
cały kurs
-
Trener Kamil Popko
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
uczenie maszynowe, głębokie uczenie, przetwarzanie języka naturalnego
-
przegląd aktualnych trendów i przyszłościowych perspektyw wykorzystania AI w edukacji
-
potencjał AI do personalizacji nauki i wsparcia różnorodnych metod nauczania
-
wykorzystania AI do tworzenia spersonalizowanych ścieżek edukacyjnych i adaptacyjnych materiałów dydaktycznych
TRENER: Kamil Popko, absolwent informatyki, edukacji medialnej oraz komunikowania w mediach cyfrowych, nauczyciel informatyki, certyfikowany trener Innowacyjnej Szkoły Google, trener z zakresu technologii cyfrowych w edukacji, zawodowo ekspert z branży IT i marketingu, działa w zakresie analizy zachowań odbiorców i projektowania kampanii ukierunkowanych na użytkownika końcowego.
Magia AI
1 800 zł
cały kurs
-
Trener Katarzyna Polak
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
błyskawiczne tworzenie materiałów wizualnych i video dla każdego oraz kartkówki na poczekaniu
-
generatywna sztuczna inteligencja - narzędzia do tworzenia materiałów wizualnych oraz video opartych o sztuczną inteligencję (w tym bezpłatne)
-
specyfika promptowania* z różnymi narzędziami
-
tworzenie pięciominutówek w pięć minut
-
radzenie sobie z halucynacjami, czyli krytyczne myślenie w rozmowie z AI
TRENER: Katarzyna Polak, nauczycielka języka polskiego, współzałożycielka Podlaskiego Klubu Kreatywnych Nauczycieli i Podlaskiej Wieczorynki Edukacyjnej, ambasadorka Wiosny Edukacji, wykładowca kierunku Innowacyjne i kreatywne metody pracy z uczniem w Ateneum - Szkole Wyższej w Gdańsku, Microsoft Innovative Educator Expert, należy do grupy Supelbelfrzy RP
VR w edukacji i terapii
1 800 zł
cały kurs
-
Trener Monika Harasim
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
czym jest jest wirtualna rzeczywistość (VR)
-
VR w edukacji i rewalidacji
-
VR w pracy z uczniem ze SPE
-
zasady tworzenia scenariuszy VR
-
case study w pracy terapeuty VR
-
zapoznanie z oculusami Meta Quest 2
-
poznanie aplikacji, które można wykorzystać w edukacji oraz rewalidacji
-
wskazówki praktyczne jak kupować aplikacje, udostępniać, tworzyć konta, nagrywać filmy, robić zdjęcia, transmitować obraz, tworzyć karty prac
CEL SZKOLENIA: Poznanie w teorii i praktyce jak można wykorzystać narzędzie VR w pracy nauczyciela i pedagoga
TRENER: Monika Patrycja Harasim, magister pedagogiki elementarnej, oligofrenopedagog, terapeuta osób ze spektrum autyzmu, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta VR; Obecnie pracuje jako pedagog specjalny w Szkołach Infotech.
TRENER: Monika Patrycja Harasim, magister pedagogiki elementarnej, oligofrenopedagog, terapeuta osób ze spektrum autyzmu, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta VR; Obecnie pracuje jako pedagog specjalny w Szkołach Infotech.
Gamifikacja z AI
4 800 zł
cały kurs
-
Trener Tomasz Buczkowicz
-
8 godzin
-
LICZBA MIEJSC: 12
-
MODUŁ 1 (2h) teoretyczny:
czym jest gamifikacja
niezbędne elementy każdej gamifikacji
przykłady prostych i rozbudowanych gamifikacji
wartość gamifikacji dla procesu edukacji
przykładowe narzędzia przyspieszające tworzenie gamifikacji -
MODUŁ 2 (4h) warsztatowy:
rozwój kreatywności i poszukiwanie inspiracji
wykorzystywanie narzędzi AI w praktyce (tworzenie treści, grafiki, filmów, prezentacji)
synteza grywalizacji z programem nauczania -
MODUŁ 3 (2h) podsumowujący:
dzielenie się inspiracjami
prezentacja wyników pracy
ocena grywalności
TRENER: Tomasz Grzegorz Buczkowicz, studiował na Uniwersytecie Rzeszowskim i Uniwersytecie Jagiellońskim, nauczyciel, egzaminator maturalny, pasjonat nowoczesnych technologii, nagrodzony nagrodą Ministra Edukacji i Nauki w konkursie Kierunek-Innowacja za projekt gamifikacji w procesie nauczania
Ceny kursów zredukowane dzięki dofinansowaniu ze środków Fundacji INFOTECH