Nie czekaj, rewolucja technologiczna ju偶 trwa!
Tomasz Buczkowicz, tomasz.buczkowicz@infotech.edu.pl, 798 218 368聽
Sylwia Korbut, sylwia.korbut@infotech.edu.pl, 798 813 731
Osobisty asystent AI
2000 z艂
ca艂y kurs
-
Trener Tomasz Buczkowicz
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
praktyczne zastosowania promptingu w edukacji
-
znaczenia dobrego promptu w interakcji z AI
-
zrozumienie jak AI interpretuje i przetwarza prompty
-
wykorzystanie AI do tworzenia tre艣ci edukacyjnych
-
prompting do personalizacji procesu nauczania
TRENER: Tomasz Grzegorz Buczkowicz, studiowa艂 na Uniwersytecie Rzeszowskim i Uniwersytecie Jagiello艅skim, nauczyciel, egzaminator maturalny, pasjonat nowoczesnych technologii, nagrodzony nagrod膮 Ministra Edukacji i Nauki w konkursie Kierunek-Innowacja za projekt gamifikacji w procesie nauczania
*prompting: prompting to proces dawania modelowi sztucznej inteligencji, jak np. GPT, wskaz贸wek lub pyta艅 (prompt贸w), kt贸re kieruj膮 generowaniem odpowiedzi lub tre艣ci przez model. Jest to podstawowy spos贸b interakcji z AI, pozwalaj膮cy na uzyskanie specyficznych i celowych wynik贸w.
*prompting: prompting to proces dawania modelowi sztucznej inteligencji, jak np. GPT, wskaz贸wek lub pyta艅 (prompt贸w), kt贸re kieruj膮 generowaniem odpowiedzi lub tre艣ci przez model. Jest to podstawowy spos贸b interakcji z AI, pozwalaj膮cy na uzyskanie specyficznych i celowych wynik贸w.
Podstawowe narz臋dzia i aplikacje AI w edukacji
2000 z艂
ca艂y kurs
-
Trener Kamil Popko
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
uczenie maszynowe, g艂臋bokie uczenie, przetwarzanie j臋zyka naturalnego
-
przegl膮d aktualnych trend贸w i przysz艂o艣ciowych perspektyw wykorzystania AI w edukacji
-
potencja艂 AI do personalizacji nauki i wsparcia r贸偶norodnych metod nauczania
-
wykorzystania AI do tworzenia spersonalizowanych 艣cie偶ek edukacyjnych i adaptacyjnych materia艂贸w dydaktycznych
TRENER: Kamil Popko, absolwent informatyki, edukacji medialnej oraz komunikowania w mediach cyfrowych, nauczyciel informatyki, certyfikowany trener Innowacyjnej Szko艂y Google, trener z zakresu technologii cyfrowych w edukacji, zawodowo ekspert z bran偶y IT i marketingu, dzia艂a w zakresie analizy zachowa艅 odbiorc贸w i projektowania kampanii ukierunkowanych na u偶ytkownika ko艅cowego.
Magia AI
2000 z艂
ca艂y kurs
-
Trener Katarzyna Polak
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 20
-
b艂yskawiczne tworzenie materia艂贸w wizualnych i video dla ka偶dego oraz kartk贸wki na poczekaniu
-
generatywna sztuczna inteligencja - narz臋dzia do tworzenia materia艂贸w wizualnych oraz video opartych o sztuczn膮 inteligencj臋 (w tym bezp艂atne)
-
specyfika promptowania* z r贸偶nymi narz臋dziami
-
tworzenie pi臋ciominut贸wek w pi臋膰 minut
-
radzenie sobie z halucynacjami, czyli krytyczne my艣lenie w rozmowie z AI
TRENER: Katarzyna Polak, nauczycielka j臋zyka polskiego, wsp贸艂za艂o偶ycielka Podlaskiego Klubu Kreatywnych Nauczycieli i Podlaskiej Wieczorynki Edukacyjnej, ambasadorka Wiosny Edukacji, wyk艂adowca kierunku Innowacyjne i kreatywne metody pracy z uczniem w Ateneum - Szkole Wy偶szej w Gda艅sku, Microsoft Innovative Educator Expert, nale偶y do grupy Supelbelfrzy RP
VR w edukacji i terapii
2000 z艂
ca艂y kurs
-
Trener Monika Harasim
-
3 godziny
-
LICZBA MIEJSC: 12
-
czym jest jest wirtualna rzeczywisto艣膰 (VR)
-
VR w edukacji i rewalidacji
-
VR w pracy z uczniem ze SPE
-
zasady tworzenia scenariuszy VR
-
case study w pracy terapeuty VR
-
zapoznanie z oculusami Meta Quest 2
-
poznanie aplikacji, kt贸re mo偶na wykorzysta膰 w edukacji oraz rewalidacji
-
wskaz贸wki praktyczne jak kupowa膰 aplikacje, udost臋pnia膰, tworzy膰 konta, nagrywa膰 filmy, robi膰 zdj臋cia, transmitowa膰 obraz, tworzy膰 karty prac
CEL SZKOLENIA: Poznanie w teorii i praktyce jak mo偶na wykorzysta膰 narz臋dzie VR w pracy nauczyciela i pedagoga
TRENER: Monika Patrycja Harasim, magister pedagogiki elementarnej, oligofrenopedagog, terapeuta os贸b ze spektrum autyzmu, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta VR; Obecnie pracuje jako pedagog specjalny w Szko艂ach Infotech.
TRENER: Monika Patrycja Harasim, magister pedagogiki elementarnej, oligofrenopedagog, terapeuta os贸b ze spektrum autyzmu, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta VR; Obecnie pracuje jako pedagog specjalny w Szko艂ach Infotech.
Gamifikacja z AI
4 800 z艂
ca艂y kurs
-
Trener Tomasz Buczkowicz
-
8 godzin
-
LICZBA MIEJSC: 12
-
MODU艁 1 (2h) teoretyczny:
czym jest gamifikacja
niezb臋dne elementy ka偶dej gamifikacji
przyk艂ady prostych i rozbudowanych gamifikacji
warto艣膰 gamifikacji dla procesu edukacji
przyk艂adowe narz臋dzia przyspieszaj膮ce tworzenie gamifikacji -
MODU艁 2 (4h) warsztatowy:
rozw贸j kreatywno艣ci i poszukiwanie inspiracji
wykorzystywanie narz臋dzi AI w praktyce (tworzenie tre艣ci, grafiki, film贸w, prezentacji)
synteza grywalizacji z programem nauczania -
MODU艁 3 (2h) podsumowuj膮cy:
dzielenie si臋 inspiracjami
prezentacja wynik贸w pracy
ocena grywalno艣ci
TRENER: Tomasz Grzegorz Buczkowicz, studiowa艂 na Uniwersytecie Rzeszowskim i Uniwersytecie Jagiello艅skim, nauczyciel, egzaminator maturalny, pasjonat nowoczesnych technologii, nagrodzony nagrod膮 Ministra Edukacji i Nauki w konkursie Kierunek-Innowacja za projekt gamifikacji w procesie nauczania
Ceny kurs贸w zredukowane dzi臋ki dofinansowaniu ze 艣rodk贸w Fundacji INFOTECH